FAQ

Ik ben een beginner, aan welke lessen mag ik dan meedoen?

  • We hebben heel veel ervaring met ‘beginners’. Elke dag beginnen er mensen met yoga en de meeste lessen zijn geschikt voor beginners, behalve wanneer anders staat aangegeven. Het is vooral belangrijk om te kiezen welke les bij je past. Wil je bijvoorbeeld een meer fysiek inspannende les of juist wat minder fysiek? De fysieke inspanning zegt echter niks over het niveau van de les.

Ik wil beginnen, maar welke les moet ik kiezen?

  • Dit is per persoon verschillend. Er zijn actieve lessen, zoals Ashtanga Yoga of Power Yoga en meer rustige lessen zoals Restorative Yoga. Sommige mensen zoeken een les die wat actiever is, of ontspannen beter door fysiek actief bezig te zijn, terwijl anderen juist beter ontspannen door rust etc.. Deze vraag is daarom niet te beantwoorden voor ons. Als je een persoonlijker advies wilt, kun je een email sturen met daarin een uitleg van je wensen. Onze kortlopende abonnementen en rittenkaarten zijn tevens geschikt om eerst verschillende lessen uit te proberen en zelf te ervaren wat goed bij je past.

Als ik een les mis, kan ik die dan inhalen?

  • Bij een maandelijks abonnement ontvang je de lessen per maand. Dit betekent dat je de lessen flexibel kunt inzetten zolang je binnen de maand blijft.

Hoe kan ik deelnemen aan een les?

  • Je kunt een les kiezen van één van de locaties en daarna kun je kiezen hoe je wilt betalen. Dit gaat allemaal automatisch. Je kunt ook vooral een les of abonnement kopen en daarna gelijk les(sen) reserveren.

  • Welk abonnement past het beste bij me?

Dat is afhankelijk van je eigen wensen. Indien je vaker dan 2 x per maand wilt deelnemen aan een les, is een abonnement veruit het voordeligst. De abonnementen zijn kortlopend en zijn maandelijks op te zeggen, waardoor je altijd snel kunt stoppen indien je dat wenst. Alle abonnementen geven tevens recht op het bekijken van de online video’s en online livelessen.

  • Wat is de opzegtermijn van jullie abonnementen?

Onze abonnementen lopen per maand en ook de opzegtermijn is één maand.

  • Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Ja het is mogelijk om een abonnement te pauzeren.

  • Hoe kan ik betalen?

Abonnementen lopen per autmatische afschrijving. Losse lessen en rittenkaarten kunnen worden betaald via bijv Ideal of Creditkaart.

  • Wanneer wordt het maandelijkse bedrag afgeschreven?

Bij nieuwe abonnementen is dit in het begin van de maand. Bij abonnementen die vanuit het vorige systeem zijn meegenomen, is het afhankelijk van de startdatum.

  • Wat doe ik als er onterecht een bedrag wordt afgeschreven?

Neem alsjeblieft even contact met ons op en we zoeken het zo snel mogelijk uit voor je. Indien je storneert zorgt dit voor extra kosten voor ons en indien de stornering niet terecht is, kunnen hier kosten voor worden doorberekend en dit is makkelijk te voorkomen door even contact met ons op te nemen via; info@yogapoint.nl

 

 

 

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

We zijn het best per email te bereiken. Op die manier kunnen we eventuele vragen rustig voor je uitzoeken. Houd er rekening mee dat het soms druk kan zijn en dat we voor complexere vragen soms iets meer tijd nodig hebben. Je kunt ons ook een terugbelverzoek sturen. Ons email-adres: info@yogapoint.nl